Zwroty i reklamacje
Zwroty
Każdy produkt firmy PiK MEBLE produkowany jest na zamówienie, nie przyjmujemy zwrotu zamówionego towaru, ponieważ przedmiot jest rzeczÄ… nieprefabrykowanÄ…, wyprodukowanÄ… wedÅ‚ug specyfikacji konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (rozdz. 8 regulaminu pkt.3 akapit 1).
Reklamacje
Reklamacje prosimy kierować w formie pisemnej na adres:
PiK MEBLE. ul. Szkolna 11, 98-430 Bolesławiec lub adres e-mail: sklep.designline@gmail.com
​
-
Mogą Państwo skorzystać z wzoru reklamacji , ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
-
W przypadku stwierdzenia, że przesyÅ‚ka z Towarem jest naruszona, doznaÅ‚a ubytku lub uszkodzenia, prosimy niezwÅ‚ocznie (nie później niż w ciÄ…gu 7 dni od dnia odbioru przesyÅ‚ki) poinformować nas o tym. Takie dziaÅ‚anie umożliwi dochodzenie roszczeÅ„ od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
-
Reklamacja powinna zawierać szczegóÅ‚owy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentacjÄ™ fotograficznÄ….
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni.
-
SzczegóÅ‚owy opis prawny można przeczytać w Polityce poprawnoÅ›ci.
Gwarancja
-
Na wszystkie produkty w naszym sklepie udzielamy 2 letniej gwarancji.